keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

American conquest?


Viime lauantaina söimme miehen kanssa viikonloppuateriaa, tykkäämme vapaapäivinä panostaa ruoanlaittoon. Ykskaks miehelle iski kamala ajatus: nyt kun on kaikille julkinen tieto että mä kokkailen paljon ja ilmeisesti ihan onnistuneestikin niin mitä jos joku jenkkikiho bongaa mun uuden blogin netistä, keksii että mähän olen "loistava ruoanlaittaja" ja varastaa mut kokiksi Amerikkaan! Vakavalla naamalla tuumasi että "et sitten lähde töihin Amerikkaan", johon minä että no korkeintaan keikkaa käyn heittämässä ja otan miehen mukaan :D
Mutta onhan se kiva että mun ruoanlaittotaitoja arvostetaan täällä kotona ;)

4 kommenttia:

  1. Onnea uuteen blogiin! En kyllä voi kovin lämpimästi suositella tuota pähkinä-viikunatorttua. Helppo se kyllä oli, mutta pienoinen pettymys maultaan.

    VastaaPoista
  2. Miulle ei kans sovi et lähet jonnekii Amerikkaan. Just ko oon saanu siut suht lähelle minuu :). Ei sovi ei. Kokkaa vaa miehelles ja meille ko joskus tullaa käymään. :)

    VastaaPoista
  3. Höh...jäi nimi uupumaan edellisestä. Eli Marjo, jos et muute tunnista.

    VastaaPoista
  4. Tunnistin minä :) no korkeintaan kuutamokeikalla käyn mutta tulen sitten kotiin kokkaamaan :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!